Vanavond is alweer de laatste keer schaatsen in Dordrecht. De lente laat zich af en toe al zien, dus de schaatsen mogen weer in het vet. Dit betekent tevens dat de zomertraining alweer bijna kan beginnen. Als de dagen wat langer worden en wat warmer, zullen we weer buiten van start gaan. Het exacte programma volgt spoedig online, op Facebook en via de ledenmail.

Volgende week donderdagavond is de eerste Algemene Ledenvergadering van Alcedo. Tijdens de ALV zullen we terugblikken op het eerste jaar en afgelopen winter, daarnaast willen we graag inventariseren wat jullie als leden verwachten van Alcedo en ook graag zien. Jullie input is van uitermate belang en aanwezigheid wordt daarom ook op prijs gesteld. De vergadering begint om 19.00, maar vanaf 18.45 kun je binnenlopen. Locatie: S(port)-gebouw op de campus (Woudenstein).

Daarnaast vind na de ALV de spectaculaire seizoensafsluiting plaats. Wat we gaan doen, blijft een verrassing, maar dat wil je toch niet missen?